Na danas održanoj sjednici Vlada je donijela Odluku o registru zaposlenih u institucijama Tuzlanskog kantona.
Registar je jedinstvena evidencija podataka o osobama zaposlenim na određeno i neodređeno vrijeme u institucijama koja se vodi u elektronskom obliku, a današnjom odlukom određen je sadržaj i način njegovog vođenja, obveza unosa podataka i rokovi, vođenje i upravljanje Registrom, pristup podacima iz Registra, razdoblje korištenja podataka, odgovornost za autentičnost i točnost podataka i druga pitanja koja se odnose na Registar.
Naime, Strategijom za borbu protiv korupcije 2021-2024. i Akcijskim planom za provođenje Strategije predviđene su i aktivnosti uspostavljanja proaktivne transparentnosti i uspostavljanje sustava za otkrivanje korupcijskog ponašanja u javnim institucijama, razvijanje, promoviranje i provođenje preventivne antikorupcijske aktivnosti u javnom i privatnom sektoru te digitalizacija antikorupcije sa ciljem unapređenja međusobne komunikacije i suradnje.
S tim u vezi, donošenje današnje odluke i uspostava Registra dodatni je iskorak u smjeru realizacije mjera definiranih Strategijom. Današnja odluka primjenjuje se na sve osobe zaposlene u organima uprave, upravnim organizacijama, uredima i službama koje osnivaju kantonalni organi, zavodima, agencijama, direkcijama, kao i javnim ustanovama, javnim poduzećima i drugim subjektima čiji je osnivač ili suosnivač Tuzlanski kanton ili je nakon osnivanja Kanton preuzeo osnivačka ili suosnivačka prava, te gospodarskim društvima u kojima Kanton sudjeluje kao dioničar ili udjeličar sa postotkom sudjeolovanja više od 50 posto.